DyreID - Hvorfor får jeg ikke logget meg på min side?
Eiet av Den norske veterinærforening

Har du forsøkt å skrive inn din e-postadresse eller mobilnummer og passord med korrekt stavelse, og kommer fortsatt ikke inn? Eller husker du ikke passordet ditt?

Gå inn på Min side, og klikk på “Glemt passord”.

Min side logg inn

Skriv inn e-postadresse eller telefonnummer og klikk «Fortsett».

Min side glemt passord

Velg og kryss av for om du vil ha sikkerhetskoden sendt til e-postadressen din eller på SMS.

Min side engangskode

Sikkerhetskode mottatt på SMS eller e-post skriver du inn i det første feltet. I neste felt skriver du inn et passord du selv velger, som du gjentar i neste felt. Klikk deretter «Endre passord», og passordet ditt er endret. Du blir logget direkte inn på din profil.

Min side endre passord

Feilmelding ved innlogging

Hvis du får en feilmelding når du forsøker å logge inn med ditt brukernavn (enten telefonnummer eller e-postadresse), sjekk i ID-registeret hvilke kontaktopplysninger du er oppført med.

Gå til ID-registeret her eller søk fra forsiden av dyreid.no.

ID-registeret

Hvis det registrerte telefonnummeret er feil, så send oss en melding via vårt kontaktskjema. Husk å skrive inn ID-nummer på kjæledyret ditt og det nye telefonnummeret ditt, og skriv i meldingen at det gjelder bytte av telefonnummer. Du får en bekreftelse når vi har gjort dette for deg, og du kan logge inn med korrekt telefonnummer som brukernavn.

Feilmelding på e-postadresse?


Løste dette problemet ditt? Hvis ikke, gå til kontaktskjemaet.

Kontakt oss

  • Telefon 22 99 11 30
  • Send melding
  • Freserveien 1, 0195 Oslo
  • Org.nr. 971 180 536

Åpningstider telefon

  • Mandag - torsdag: 10.00 - 14.00
  • Fredag: 09.00 - 11.30

Følg oss

  • Vi er medlem av Europetnet - det betyr at kjæledyr registrert hos DyreID også er søkbart i hele Europa.

DyreIDs nettsteder