Får du feilmelding på e-postadressen så kan problemet være at det ikke er registrert noen e-postadresse på deg eller at feil e-postadresse er registrert.

Logg deg inn på Min side med mobilnr som brukernavn.

  1. Klikk på «Konto» øverst i menyen
  2. Klikk på «Rediger» i boksen for din personlige profil
  3. Slett feil e-postadresse og legg inn den korrekte
  4. Klikk «Oppdater»
Hvordan man redigerer e-postadresse på Min side

Får du melding om at e-postadressen din eksisterer på en annen bruker, send oss en melding via vårt kontaktskjema. Husk å skrive inn chip nr på dyret ditt og e-postadressen.


Løste dette problemet ditt? Hvis ikke, gå til kontaktskjemaet.

Har du spørsmål?

  • Vi er medlem av Europetnet - det betyr at kjæledyr registrert hos DyreID også er søkbart i hele Europa.

Har du fått SMS eller e-post fra oss?

Vi har sendt ut melding til dyreeiere i forbindelse med bekreftelse og oppdatering av kontaktinfo.

Klikk her for å logge deg inn

Lukk