Min side

Hvorfor har jeg fått sms/e-post?

I forbindelse med at du enten har fått kjæledyret ditt ID-merket hos veterinær eller du nylig er registrert som eier av et dyr du har overtatt fra annen eier, så sender vi ut melding til deg for å få en bekreftelse og oppdatering av at mottatt kontaktinfo fra veterinær eller selger er korrekt.

Det er viktig at vi raskt kan komme i kontakt med deg hvis kjæledyret ditt skulle borte og gjenfunnet. Korrekte kontaktdata sikrer raskere gjenfinning ved bortkommet dyr. Oppdater kontaktdata på Min side.


Løste dette problemet ditt? Hvis ikke, gå til kontaktskjemaet.

Feilmelding e-postadresse

Får du feilmelding på e-postadressen så kan problemet være at det ikke er registrert noen e-postadresse på deg eller at feil e-postadresse er registrert.

Logg deg inn på Min side med mobilnr som brukernavn.

  1. Klikk på «Konto» øverst i menyen
  2. Klikk på «Rediger» i boksen for din personlige profil
  3. Slett feil e-postadresse og legg inn den korrekte
  4. Klikk «Oppdater»
Hvordan man redigerer e-postadresse på Min side

Får du melding om at e-postadressen din eksisterer på en annen bruker, send oss en melding via vårt kontaktskjema. Husk å skrive inn chip nr på dyret ditt og e-postadressen.


Løste dette problemet ditt? Hvis ikke, gå til kontaktskjemaet.

Har jeg en Min side?

For å sjekke om Min side er opprettet for deg, gjør følgende:

  1. Gå til Min side
  2. Legg inn mobilnr eller e-postadressen din og klikk på «Glemt passord»
  3. Følg instruksen

Får du ikke treff på hverken mobilnr eller e-postadressen, gå til Feilmelding e-postadresse eller Feilmelding telefonnummer.

Nb! Du finner også link til innloggingen til Min side fra forsiden av dyreid.no..


Løste dette problemet ditt? Hvis ikke, gå til kontaktskjemaet.

Feilmelding telefonnummer

Får du feilmelding på tlf nr, så kan det være at tlf nr er registrert på en annen bruker. Send oss en melding via vårt kontaktskjema.


Løste dette problemet ditt? Hvis ikke, gå til kontaktskjemaet.

Har du spørsmål?

  • Vi er medlem av Europetnet - det betyr at kjæledyr registrert hos DyreID også er søkbart i hele Europa.

Har du fått SMS eller e-post fra oss?

Vi har sendt ut melding til dyreeiere i forbindelse med bekreftelse og oppdatering av kontaktinfo.

Klikk her for å logge deg inn

Lukk